søndag den 30. august 2015

Simple but pretty - Where have i been?

I know, I know... Jeg har måske været væk i lidt tid, men nu er jeg så småt begyndt igen.
Grunden til, at jeg ikke har blogget, er at jeg har taget en pause fra neglelak. Det er jo ikke det sundeste for neglene, så at holde en pause engang i mellem, er helt ok og sikkert også rigtig godt at gøre. Men nu er jeg tilbage. Denne mani er ret simpel, men alligevel er jeg vildt med den. For at lave mærkerne, tog jeg bare noget plastik og derefter lidt grå neglelak oven på. Så dupper man det bare på neglen. Go' sommer!

For international readers:
I know, I know... I've been away for quite a while. - Dont worry, though! Im back. I had to take a break from nail polish, because it isn't the best for your nails as you might know. It was hard, but i managed to get away with about 3,5 weeks without any nail polish. Not even base coat.
This new mani is a bit simple, but thats what I love about it. You just take some plastic wrap, and paint some grey polish on top and tap it on to your nails. Hope you're having an amazing summer!

Used Nail Polishes:
Essie "Grow stronger" Base coat
O.P.I "Alpine snow"
Mavala "Moon grey"
Essie "Good to Go" Top coat



2 kommentarer: